HANZOS LYGA – PASITIKĖJIMO TINKLAS
PROJEKTO TRUKMĖ: 2019 – 2022
PROJEKTO VERTĖ: 2.567.192 EUR
TIKSLINĖS RINKOS: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Vokietija
ES FINANSINĖ PARAMA: 80%
ILIUSTRUOJANTYS PRODUKTAI: pieno produktai, spiritiniai gėrimai su saugoma geografine nuoroda (SGN)
PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:
- Pagerinti vartotojų pasitikėjimą ES pieno produktų kokybe skleidžiant informaciją apie ES maisto saugos ir kokybės kontrolės sistemas
- Didinti vartotojų žinias apie ES saugomos geografinės nuorodos kokybės sistemą (SGN)
PROJEKTO PRIEMONĖS:
- Straipsniai ir pranešimai spaudai
- TV reklama
- Reklama spaudoje ir internete
- Interneto puslapis ir Facebook paskyra
- Dalyvavimas parodoje – Tallin Food Fair
- Seminarai ir renginiai vartotojams
- Stendai ir informacinė medžiaga prekybos vietose
INFORMAVIMO AIE EKOLOGIŠKUS ES GAMINIUS IR JŲ PARDAVIMO SKATINIMO VEIKSMAI LIETUVOJE, LATVIJOJE, ESTIJOJE, JUNGTINĖJE KARALYSTĖJE IR VENGRIJOJE
PROJEKTO TRUKMĖ: 2018.03.01 – 2021.02.28
PROJEKTO VERTĖ: 4.061.367 EUR
ES FINANSINĖ PARAMA: 70%
ILIUSTRUOJANTYS PROJEKTO PRODUKTAI: ekologiški nealkoholiniai gėrimai, ekologiški duonos gaminiai, ekologiški vaisiai ir daržovės, ekologiški pieno produktai
PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:
- Pagerinti ES ekologinio ženklo atpažinimą
- Padidinti pasitikėjimą ES ekologiniu ženklu skleidžiant informaciją apie ženklinimo taisykles ir kontrolės sistemą
- Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę
PROJEKTO PRIEMONĖS:
- TV ir radijo reklama
- Straipsniai/reklama spaudoje
- Facebook paskyra
- Reklama internete
- Lauko stendai
- Reklama prekybos vietose – degustacijos, išstatymai, informacijos sklaida
INFORMAVIMO APIE ES EKOLOGINĖS GAMYBOS METODUS KINIJOJE IR PIETŲ KORĖJOJE PROGRAMA
PROJEKTO TRUKMĖ: 2017.03.01 – 2020.02.29
PROJEKTO VERTĖ: 3.163.338 EUR
ES FINANSINĖ PARAMA: 80%
ILIUSTRUOJANTYS PRODUKTAI: ekologiški gėrimai – nealkoholiniai gėrimai pagaminti naudojant ekologiškus augalų ekstraktus
PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:
- Pagerinti ES ekologinio ženklo atpažinimą
- Padidinti pasitikėjimą ES ekologiniu ženklu skleidžiant informaciją apie ženklinimo taisykles ir kontrolės sistemą
- Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę
PROJEKTO PRIEMONĖS:
- Reklama spaudoje, straipsniai
- Reklama internete
- Interneto puslapis
- Verslo vizitai
- Informaciniai stendai, degustacijos ir informacinė medžiaga prekybos vietose
INFORMAVIMO APIE EUROPOS RAPSŲ ALIEJŲ LIETUVOJE IR LATVIJOJE PROGRAMA
PROJEKTO TRUKMĖ: 2016.02.09 – 2019.02.08
PROJEKTO VERTĖ: 2.889.397 EUR
ES FINANSINĖ PARAMA: 70%
PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS: projekto tikslas – padidinti vartotojų žinias apie Europos rapsų aliejaus savybes ir jo naudojimą. Pagrindinės projekto žinutės:
- Rapsų aliejuje yra daug mononesočiųjų riebalų rūgščių
- Rapsų aliejuje yra daug polinesočiųjų riebalų rūgščių, tokių kaip Omega-3 ir Omega-6
- Rapsų apiejus, pagamintas iš Europos Sąjungoje užaugintų rapsų yra be GMO
- Rapsų aliejus puikiai tinka kepimui, nes pasižymi aukšta degimo temperatūra
- Rafinuotas rapsų aliejus yra natūralaus skonio
PROJEKTO PRIEMONĖS:
- TV ir radijo reklama
- Reklama spaudoje ir internete
- Straipsniai
- Facebook paskyra ir interneto puslapis
- Informaciniai stendai, degustacijos ir informacinė medžiaga prekybos vietose
- Dalyvavimas parodoje AGROBALT
INFORMAVIMO APIE EUROPOS PERDIRBTUS VAISIUS IR DARŽOVES BALTIJOS ŠALYJE PROGRAMA
PROJEKTO TRUKMĖ: 2015.01.21 – 2018.01.26
PROJEKTO VERTĖ: 1.863.654 EUR
PROJEKTO TIKSLAI:
- Perdirbtų vaisių ir daržovių sektorius patiria vis didesnę trečiųjų šalių konkurenciją. Kadangi paklausa palaipsniui didėja, ypač dėl šių produktų vartojimo patogumo, tad šis skatinimo ir viešinimo projektas – puikios galimybės plėstis šiai rinkai.
- Pasinaudoti intensyvia ES parama (70%) informuojant vartotojus apie produktų kokybę, jų paprastą vartojimą.
- Padidinti vartotojų pasitikėjimą perdirbtais vaisiais ir daržovėmis, nes kaip alternatyva šviežiems produktams yra svarbūs subalansuotai mitybai.
PROJEKTO PRIEMONĖS:
Reklama prekybos vietose – degustacijos, išstatymai, receptai, informacijos sklaida
Reklama televizijoje
Reklama internete
Renginiai – Riga Food
Lauko reklama
EKOLOGINIŲ PRODUKTŲ INFORMAVIMO VEIKSMAI LIETUVOJE
PROJEKTO TRUKMĖ: 2013.07.22 – 2016.07.21
PROJEKTO VERTĖ: 2.436.176 EUR ES
FINANSINĖ PARAMA: 80%
ILIUSTRUOJANTYS PROJEKTO PRODUKTAI: ekologiški duonos produktai, ekologiški pieno produktai, ekologiškas kūdikių maistas, ekologiški gėrimai
PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:
- Paskatinti tiekėjus aktyviau dalyvauti ekologiškų produktų rinkoje
- Pagerinti ekologiško ženklo atpažinimą ir pasitikėjimą juo
- Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę
PROJEKTO PRIEMONĖS:
- Informacijos pateikimas prekybos vietose (pristatymai, stendai, audio ir video reklama, pristatymo renginiai)
- Viešieji ryšiai (straipsniai, reklama spaudoje, pranešimai spaudai)
- Informacijos sklaida (lankstinukai, brošiūros, kalendoriai)
- Audio-vizualinės informacijos pateikimas (TV ir radijo reklama, plakatai ir lauko stendai, reklama internete)
- Ilgalaikės priemonės (info centras, interneto puslapis)
- Dalyvavimas parodose (Agrobalt ir kt.)
- Seminarai ir mokymai