Projektai

HANZOS LYGA – PASITIKĖJIMO TINKLAS

PROJEKTO TRUKMĖ: 2019 – 2022

PROJEKTO VERTĖ: 2.567.192 EURHelnet map

TIKSLINĖS RINKOS: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Vokietija

ES FINANSINĖ PARAMA: 80%

ILIUSTRUOJANTYS PRODUKTAI: pieno produktai, spiritiniai gėrimai su saugoma geografine nuoroda (SGN)

PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:

  • Pagerinti vartotojų pasitikėjimą ES pieno produktų kokybe skleidžiant informaciją apie ES maisto saugos ir kokybės kontrolės sistemas
  • Didinti vartotojų žinias apie ES saugomos geografinės nuorodos kokybės sistemą (SGN)

PROJEKTO PRIEMONĖS:

  • Straipsniai ir pranešimai spaudai
  • TV reklama
  • Reklama spaudoje ir internete
  • Interneto puslapis ir Facebook paskyra
  • Dalyvavimas parodoje – Tallin Food Fair
  • Seminarai ir renginiai vartotojams
  • Stendai ir informacinė medžiaga prekybos vietose

INFORMAVIMO AIE EKOLOGIŠKUS ES GAMINIUS IR JŲ PARDAVIMO SKATINIMO VEIKSMAI LIETUVOJE, LATVIJOJE, ESTIJOJE, JUNGTINĖJE KARALYSTĖJE IR VENGRIJOJE

PROJEKTO TRUKMĖ: 2018.03.01 – 2021.02.28

PROJEKTO VERTĖ: 4.061.367 EUROutdoor stand

ES FINANSINĖ PARAMA: 70%

ILIUSTRUOJANTYS PROJEKTO PRODUKTAI: ekologiški nealkoholiniai gėrimai, ekologiški duonos gaminiai, ekologiški vaisiai ir daržovės, ekologiški pieno produktai

PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:

  • Pagerinti ES ekologinio ženklo atpažinimą
  • Padidinti pasitikėjimą ES ekologiniu ženklu skleidžiant informaciją apie ženklinimo taisykles ir kontrolės sistemą
  • Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę

PROJEKTO PRIEMONĖS:

  • TV ir radijo reklama
  • Straipsniai/reklama spaudoje
  • Facebook paskyra
  • Reklama internete   
  • Lauko stendai    
  • Reklama prekybos vietose – degustacijos, išstatymai, informacijos sklaida  

INFORMAVIMO APIE ES EKOLOGINĖS GAMYBOS METODUS KINIJOJE IR PIETŲ KORĖJOJE PROGRAMA

PROJEKTO TRUKMĖ: 2017.03.01 – 2020.02.29

PROJEKTO VERTĖ: 3.163.338 EUR300x600_KR_2018-09-06_zinute1

ES FINANSINĖ PARAMA: 80%

ILIUSTRUOJANTYS PRODUKTAI: ekologiški gėrimai – nealkoholiniai gėrimai pagaminti naudojant ekologiškus augalų ekstraktus

PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:

  • Pagerinti ES ekologinio ženklo atpažinimą
  • Padidinti pasitikėjimą ES ekologiniu ženklu skleidžiant informaciją apie ženklinimo taisykles ir kontrolės sistemą
  • Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę

PROJEKTO PRIEMONĖS:

  • Reklama spaudoje, straipsniai
  • Reklama internete
  • Interneto puslapis
  • Verslo vizitai
  • Informaciniai stendai, degustacijos ir informacinė medžiaga prekybos vietose

INFORMAVIMO APIE EUROPOS RAPSŲ ALIEJŲ LIETUVOJE IR LATVIJOJE PROGRAMA

PROJEKTO TRUKMĖ: 2016.02.09 – 2019.02.08

PROJEKTO VERTĖ: 2.889.397 EURTasting_OIL_BFO

ES FINANSINĖ PARAMA: 70% 

PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS: projekto tikslas – padidinti vartotojų žinias apie Europos rapsų aliejaus savybes ir jo naudojimą. Pagrindinės projekto žinutės:

  • Rapsų aliejuje yra daug mononesočiųjų riebalų rūgščių
  • Rapsų aliejuje yra daug polinesočiųjų riebalų rūgščių, tokių kaip Omega-3 ir Omega-6
  • Rapsų apiejus, pagamintas iš Europos Sąjungoje užaugintų rapsų yra be GMO
  • Rapsų aliejus puikiai tinka kepimui, nes pasižymi aukšta degimo temperatūra
  • Rafinuotas rapsų aliejus yra natūralaus skonio

PROJEKTO PRIEMONĖS:

  • TV ir radijo reklama
  • Reklama spaudoje ir internete
  • Straipsniai
  • Facebook paskyra ir interneto puslapis
  • Informaciniai stendai, degustacijos ir informacinė medžiaga prekybos vietose
  • Dalyvavimas parodoje AGROBALT

 INFORMAVIMO APIE EUROPOS PERDIRBTUS VAISIUS IR DARŽOVES BALTIJOS ŠALYJE PROGRAMA

PROJEKTO TRUKMĖ: 2015.01.21 – 2018.01.26 

PROJEKTO VERTĖ: 1.863.654 EUR

PROJEKTO TIKSLAI:

  • Perdirbtų vaisių ir daržovių sektorius patiria vis didesnę trečiųjų šalių konkurenciją. Kadangi paklausa palaipsniui didėja, ypač dėl šių produktų vartojimo patogumo, tad šis skatinimo ir viešinimo projektas – puikios galimybės plėstis šiai rinkai.
  • Pasinaudoti intensyvia ES parama (70%) informuojant vartotojus apie produktų kokybę, jų paprastą vartojimą.
  • Padidinti vartotojų pasitikėjimą perdirbtais vaisiais ir daržovėmis, nes kaip alternatyva šviežiems produktams yra svarbūs subalansuotai mitybai.

PROJEKTO PRIEMONĖS:

Reklama prekybos vietose – degustacijos, išstatymai, receptai, informacijos sklaida

VS degustacija LT

 Reklama televizijoje

Reklama internete

 

 Renginiai – Riga Food

KKF Riga Food

Lauko reklama

KKF lauko stendas


EKOLOGINIŲ PRODUKTŲ INFORMAVIMO VEIKSMAI LIETUVOJE

PROJEKTO TRUKMĖ: 2013.07.22 – 2016.07.21

PROJEKTO VERTĖ: 2.436.176 EURIMG_8404 ES

FINANSINĖ PARAMA: 80%

ILIUSTRUOJANTYS PROJEKTO PRODUKTAI: ekologiški duonos produktai, ekologiški pieno produktai, ekologiškas kūdikių maistas, ekologiški gėrimai

PROJEKTO TIKSLAI IR ŽINUTĖS:

  • Paskatinti tiekėjus aktyviau dalyvauti ekologiškų produktų rinkoje
  • Pagerinti ekologiško ženklo atpažinimą ir pasitikėjimą juo
  • Informuoti vartotojus apie didesnę ES ekologiniu ženklu pažymėtų gaminių vertę

PROJEKTO PRIEMONĖS:

  • Informacijos pateikimas prekybos vietose (pristatymai, stendai, audio ir video reklama, pristatymo renginiai)
  • Viešieji ryšiai (straipsniai, reklama spaudoje, pranešimai spaudai)
  • Informacijos sklaida (lankstinukai, brošiūros, kalendoriai)
  • Audio-vizualinės informacijos pateikimas (TV ir radijo reklama, plakatai ir lauko stendai, reklama internete)
  • Ilgalaikės priemonės (info centras, interneto puslapis)
  • Dalyvavimas parodose (Agrobalt ir kt.)
  • Seminarai ir mokymai

Comments are closed.

© 2013 BFO. Visos teisės saugomos.